I AM BACK ON TRACK

HEEEEEEEEEEJ MINA ÄLSKLINGAR !! :)
Gud jag vill testa  video blogg  nån som vet hur jag kan ladda upp sånna?

Som jag sa för  nåra måndare sen  så  kommer ju pernilla vara med  i melodifestivalen i Malmö den 27
(jag är först med allt  you know nerrå men nästan ;D )

Sen ska pernilla även vara med  på  The vocie  på Tisdag  viid 7- 7.30
På kanal 5 och även på radion



(Bilden tilhör  expressen )

Tack  för alla(3) fina  komentarer om  min  pernilla bild :D

Som förlåt att jag inte har  upptaderat på  skit länge för ni  få se  nå UUUUUUUUUUUURRRRRRR snygga skor

*DREGEL*DREGEL*

Puss och kram  på er allihopa  barn eller vuxna  man eller kvinna  svart eller vit  känd eller  icke känd  hatad eller  älskad  ALLA  är  välkommna  att  läsa min blogg  och komentera/höra av sig till  mig

Kommentarer
Postat av: Annika strömstedt

JA DU ÄR TILLBAKA! FY VAD SNYGGA SKOR. VART KAN MAN KÖPA DEM OCH FÖR HUR MYCKET? Behöver nya finskor. :P Jag kan hjälpa dig att få igång videobloggandet =D börja med att skapa ett konto på youtube. Sen hjälper jag dig vidare på msn. Adda min blogg msn.

2010-02-19 @ 16:42:05
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback