Frågesport nivå 1

Här  kommer en frågesport  på kul , tjuvkika inte  på  dom andra ,men svara  på  komentarsfältet :) och då  kör vi lycka till



1. Pernilla  blev vald  till  *sverigessexigaste* men i villken tidning var det?


2.Villket år spelades den senaste greas musikalen  med pernilla   upp?

3.Skulle få låten *Alla flickor utan jag * som linda bengtzing fick  varför fick hon den inte?
 4. Pernillas stora genom brott  va år  85 med  piccadily circus men hon vann inte  villken  plats kom hon på?

5. Men  att hon inte vann  stoppa henne  inte , Hon  kom till eurovision  men inte för  sverige  för villket land ?


Lånade  bilder  från  pernillas  blogg  och  google

jag kommer  kolla er svar  och  se hur  stor  koll ni  har, ingen  fara  om  ni  inte kan ,Jag hoppas ni  ser det som en kul  grej lycka till :) <3

 


Kommentarer
Postat av: Annika

okej rolig sak. jag drar till med gissningar om jag inte vet :P



1, café

2.2006 gissar jag på eller var det 2004. nej måste varit 2006

3.Hon ville inte sjunga den.

4.någonting säger 2a!?

5.Estland gissar jag på hihi (ingen anning) när kommer svaren upp?



Kram

2009-09-09 @ 20:10:43
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/
Postat av: Malin andersson

Hej



Varför lägger du ut mitt privat foto på pernilla där hon gör grimas med gula puma, det är min foto och tillhör hos mig, tar ni ej bort kommer jag anmäla er , ta genast bort tack

2009-09-09 @ 22:38:53
Postat av: Marie

1. Tidningen Café

2. 2005

3. "Hon var för gammal för att kallas flicka" (Sagt av Christer Björkman)

4. 4:eplats

5. kommer inte ihåg :P

2009-09-10 @ 00:15:04
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback