Vad är värst?

Du är ute på stan och ska möta nåra  kompisar  men  när du går  så kommer  det nån  du känner  igen .. Jo juste det är  pernilla

Du går fram till pernilla  säger Heej pernilla :)
Pernilla  tittar  med *Känner jag  dig  blicken*  säger Hej och går vidare

Eller du  ska se på en Film på  bio  när du  ställer dig  i  bio kön ser du  att pernilla   står där

Du säger  * Hej pernilla skulle jag kunna få  din autograf*

pernilla Tittar  på  dig  och säger  * Du  ....jag är faktsit här privat*


Vad skulle vara värst? är ingen av dom "värst" ?



Kommentarer
Postat av: Marie

haha. den när hon står i biokön känner jag igen. vem var det som berättade det?

2009-11-12 @ 09:47:40
URL: http://magdansberoende.blogg.se/
Postat av: Annika

det var hon själv i berg flyttar in :P haha Vad som är värt. Tror att det skulle vara biokön faktis ;P

2009-11-12 @ 21:17:01
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback