jag blir så trött....

Kommer ni  ihåg *bråket* som skvaller pressen valde att kallade mellan  natacha och pernilla? det  här kommer  ifrån alex erwik blogg ni vet han linda rosnings kompis?ja iallafall det här skrev han  ett tag  i sin blogg



Pernilla Wahlgren borde hålla sin käft stängd. Det är väl det första jag känner för att skriva när jag läser i kvällstidningen att hon går till attack mot tjejer som gjort silikonbröst för att bli kända. Skulle det vara finare att vara född till kändisskap då eller? Men samtidigt så vet jag att kvällstidningar kan få till det ordentligt ibland. Bl.a stod det för någon månad sedan att Robyn inte ville samarbeta med Madonna för att hon jobbade med 'artister och inte kändisar'. Nu är det ju klart att Robyn förbandar åt Madonna på hennes europaturné och Robyn klargör vad hon egentligen sa när frågan om ett samarbete med Madonna kom på tal. Så jag ska inte gå så hårt åt Pernilla, senare idag ska jag läsa hennes blogg och se vad hon skriver med egna ord. Sen lovar jag att ni ska få min syn på saken.



Min åskit: Jag fattar  inte  alla  som tro  att pernilla är känd  och så  för sina föräldrar är det? Så  dom menar asså   att hon  fick  släppa skivor ,åka på turne och  hon även idag  gör massa  musikler hit och dit  men det får hon  ENDAST  göra för att hennes förlädrar är kända!!!! Visst kan jag  tänka mig att det var lättare  för pernilla  att vet vart hon  skulle söka  för att  tex få en roll  men precis  som alla  andra  som måste ju  hon prov spela. Allvarligt   visste ni om att pernilla hade en  bror som heter peter ?  man  vet det ju  idag  men har ingen aning om hur han ser ut  och vart han bor och   så. Så  respktera att pernilla är ett kändis barn med talang  så  respekterar vi  tjejer  med  SILIKON!


Nu är frågan va tycker DU  har alex rätt eller jag  eller ännu bättre har du  en egen åskit  SÅ SKRIV SKRIV!!!!!!!:D längtar  efter att få läsa just  DIN syn på  saken


Kommentarer
Postat av: milla

Håller helt med!

Jag visste dessutom vem Pernilla var låångt innan jag visste vem hennes föräldrar var!

2009-05-28 @ 00:00:37
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback