Visste du att

Pernillawahlgrenfanblogg.blogg.se   är FRIVLLIG  att läsa  jag komme  inte  halshugga er om ni inte  läser den
Men  tycker det är kul  om ni  gör det, Men alla era  elaka  komentarer  eller  *Jag vet precis allt*  komentare  kan  jag vara utan.

Äre nått  specilt ni  vill med det?
Jag kommer inte  lägga ner min blogg för nåra  komentera lite elaka   saker
Utan jag hoppas ni kommer  må bäst snart  igen (:

Ps. Det gäller inte alla mina läsare   men dom som gör det vet vilka dom är


Alla har sina skit dagar   och sina skit  peroder
Men ta inte ut  på det över oskyldiga människor
För den ända som förlorar  på det är ni själva

 


Kommentarer
Postat av: Annika

bra sakt =D

2009-10-16 @ 17:49:32
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback