SkvallerMartina?

Hej jag måste skriva nånting :)Din blogg är väldigt bra,Men varför skriver du inte om skvaller? Tror du inte att du skulle få fler läsare då?

Svar; Kul att du tycker om min blogg :)Det är en fråga jag får rätt ofta  varför jag inte skriver skvaller,Så här äre  det här en pernilla fanblogg och ingen skvallra om pernilla blogg,Jo jag har faktisit  tänkt på det där nångång  om att jag skulle ha flera läsare,Men jag känner  ändå  att  min blogg ska hållas skvaller fri,Därför att det är så mycket  roligare att skriva om pernillas kläder ect ,En nått falskt skvaller eller vad tycker ni ?.Även  fast  pernilla  är PERNILLA WAHLGREN  så är hon ju   vanlig  människa  som alla oss andra,Så  har jag inte mage att  skvallra och så vidare,Så dom som vill  läsa  skvaller  får helt enkelt  leta efter  en skvaller blogg eller  köpa  tex hänt extra


Sen fick jag ett mail;

Var lite mer som  kissie:)

svar ;Kissie  nej verkligen inte ,Att hon verkligen  går  in för att vara elak är helt galet,även fast hon påstår att det bara är en roll men  ÄNDÅ.
Nej  hörrni min roll i den hära  bloggen är PernillaWahlgrenfanetMartina


Kul att ni  våga fråga  lite:)

Obs;JAg är dyslektiker så jag hoppas ni har översende för mina stav fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback