I need you love I be your girl

Nog för att jag är pernilla fan nu  så  var jag ännu  mer  förut

Jag  stog på  ica  och kolla  igenom alla  tidningar den lilla minsta  bilden så  skulle jag  ha tidningen.

Spändera flera timmar med att  lägga  mina  urklipp  i plast fickor  och lägga  i pärmen och  klippte  bilder

Jag har även  skrivit  en liten bok om pernilla  om  villka pogram hon har vart med i  och så  där

Jag kunde  dansen  till  I need your love  det var min favorit låt  jag gjorde till och med ett  försök att se ut som hon gjorde i den videon  klippte mig asså  gick  så där ;)

Även fast jag inte känner  pernilla  och  har ingen  specil  kontakt  med  mera att jag  har  träffat en  på ett antal  spelningar så  är hon betydelse  full för mig, Visst låter det konstigt? Men hon har alltid varit  liten del av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback