Viktigt!!!!!!

Nåra av er har mailat mig och brättar att se&hör  har skvallrat om att pernilla och martin är ihop.... Men jag kommer inte skriva om nått som se&hör eller hänt extra skriver för det är bara  SKIT SNACK!!! jag såg rubriken  men jag  har slutat  köpa alla sånna se&hör även fast  pernilla  är med  för jag orkar  inte lägga  pengar på sånt. Om  ni  köper det  spelar ingen roll  för mig  för MEN jag kommer  inte ta  upp det här   för det här är inte  * skvallraompernillasprivatlivblogg.se* utan en  fan  blogg    Då  man  läser den här  bloggen  för man älskar det  pernilla  gör!! Ok?

Men  ni får jätte  gärna  skicka  bilder  och komma  med  tips  och så vidare ,glöm inte att  kommentera!!!

Kommentarer
Postat av: Animissen

bra´sakt. mer kläder som loiknar pernillas kläder.

2009-06-16 @ 16:42:14
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback