Pernilla wahlgren om separationen

Pernilla Wahlgren om separationen


Stockholm


Pernilla Wahlgren går i terapi, tror inte längre på att bo ihop med någon och vill lämna artistlivet. Det uppger hon i en intervju med tidningen Mama. Där talar hon för första gången ut om separationen från Joachim Lennholm.

- Ibland kan kärleken vara stark, men att det är så pass mycket annat som inte funkar. Folk vet att jag har separerat med en liten unge, det är klart det har varit jobbigt och att jag inte tycker att det är skitkul. Men hur och varför och vem som tog beslutet behåller jag för mig själv, säger hon i intervjun.

Hon utesluter inte att de kan bli tillsammans igen men hon slår bort tanken på att träffa någon ny att flytta ihop och bilda familj med.

Pernilla Wahlgren vill också ha en paus. Hon är uppbokad ända fram till jul men vill sedan ta en riktig time-out. En utlandsflytt hägrar, eventuellt att bo några månader eller upp till ett halvår i Thailand. Hon kan också tänka sig att lämna artistlivet för att öppna en butik med kafé.

(TTSpektra)

Källa:http://www.dt.se/noje/rosamattan/article438789.ece


Kommentarer
Postat av: annika

Jag har blivit så inspererad av dig att jag även nu kommer att skapa en pernilla Wahlgren fan blogg. vi kan hjälpas åt att hitta på inlägg och ge varandra ris och ros. Men jag har bara en fråga började du bara ta bilder från tex pernillas blogg men att du länkade till hennes blogg? Kram hoppas vi kan bli pernillafankompanioner, =D Annika skriver snart min addres till bloggen.

2009-06-28 @ 18:13:14
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: annika

detta är addressen beslutade att jag gör en blogg till alla i familjen så att du inte får för mycket konkurens :P haha. titta gärna in ska göra en dessign i dag.

2009-06-28 @ 18:43:21
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback