Lätta dit hjärta

Om man ska  bli posetiv och sånt  ( som pernilla ) måste man ju  må bra  och inte älta saker .... Okej  jag får  det inte  till att låta som  pernilla har det med det hära att göra men just nu  finns  det inget  nytt att skriva  om och jag vill  inte bara  slänga  ett klipp  ni har sett 150 gånger  så vet ni  va  jag kom  ni  kan    BIKTA dig  här  du får vara helt anonym  sen kommer jag  ge dig förlåtelse  eller  inte   för dina  synder  . Så kom igen  lätta dit hjärta  Du får vara helt  anonym 

Kom ihåg
: Alla gör fel nångång


En bild  det är trots allt  en pernillafan blogg=)

Kommentarer
Postat av: R

Min kompis ringde mig och sa Kan vi göra nått? Då sa jag ja! efter en stund ringer min andra kompis som jag tycker är roligare att vara med och vi är inte lika ofta så då sket jag i den första kompisen och va med den andra roligare jag har så dåligt samvete

2009-06-23 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback