15 frågor 15 svar

 Va kul att ni hade lite frågor jag  har räknat  med max två frågor   så jag blev lite  lite glad =) Sen vill jag säga Välkommen  till alla nya läsare 

Vad betyder pernilla för dig?

Oj hon betyder mycket för mig , när jag är ledsen  får hon mig att tänka på andra saker  tex .
Varje gång jag  har träffat henne blir jag as skakig av lycka =)

hur många läsare har du ?

jag det variera lite  men jag  skulle säga att har har   40-100  besöker varje dag

 Har du träffat Pernilla någon gång? 

Jajaemän första gången var på kupolen för några  årsen


Framtids planer?

Ska gå ur 9:an  sen blir det nog estet teater  sen har jag ingen aning vill hålla  på  med nått så jag får prata mycket
Radiopratare  kankse?

hur länge har du gillat/haft pernilla som idol?
8 år

hur många föreställninger/gig har du varit på? 
Oj jag har inte räknat  men jag  gissar på typ 10

Har du nått mål med bloggen?


Jag starta  den hära bloggen för det hära är en
blogg jag själv skule  vilja  läsa Mitt mål är att hitta andra som diggar pernilla


Kommer vi se nån bild eller nått på dig?

Kankse  i framtiden men jag lovar inget

Har du fotat bilderna i headern?

headern? mennar du längst upp? så Nej

hur många gånger har du sett pernilla live?
är så osäker men jag tippar på 10  gånger

vilken är din favoritlåt som hon har sjungit någonsin?
oj villken svår fråga hon har ju sjungit så många  och alla lika bra
Men  jag älskar den hon sjunger *jag är en tuff brud* i så ska det låta
Vi  håller tummarna att hon gör en  singel  med den

vilken är din favoritlåt som är "hennes"?
Pure Dynamite

gillar du hennes nyare musik, den från 90-talet eller den från 80-talet mest?

 Svårt att säga  från ett  år-tal så där för jag har  lite favoriter över allt


hur blev hon din idol och varför?
Såhär var det    jag var 6 år  kollade  på nicke och mojje ( jag älskade  mojje för han  hade  ett *M* på  sin  tröja  för mitt namn  börjar  på M)*
Sen  byte dom ut  mojje  till nån tjej med  *N* på tröjan  ååhh  va sur jag  var på den  tjejen  Men  idag är hon min  största  idol sen 8 år tbx    vet inte hur det gick till  =)

hur upptäckte du henne?
Jag  var  nicke  och nilla  freak  =)


Hoppas ni är nöjd  med  era  svar  och om  ni  kom på  nån fråga  så  ställ den bara =)  var jätte kul att  svara era frågor
Glöm inte  pose tävligen!!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan!

Hejsan! Driver du den här bloggen själv? Jag skulle gärna hjälpa dig om du ville de, inte för att jag är något jätte fan av pernilla precis men jag gillar att skriva, men du kan adda min msn om du vill. [email protected]

2009-06-21 @ 21:47:32
Postat av: Marie

bra. svar. tack :)

2009-06-21 @ 22:31:17
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback