Nu vet jag varför!!

åååååååååhh nu vet jag varför det  med hull och hå

jag skulle  gå  till cafet vi3 och träffa nåra kompisar nä jag går där  ser jag en bekant figur men först tror jag inte mina ögon  men  ser jag  hon DET Ä HON  jag  tänket * jag går bara förbi, men jag  måste säga nånting  jag säger bara hej*  men jag säger  högt  PERNILLA!  *åååh martina  du skulle ju bara säga ett litet  hej*   ja går över vägen så det se ut som att jag går mot henne   som att jag skulle vål ta henne eller nått   hon säger  hejhej och fortsätter gå

åååååååååh va jag pinnsamnt  pernilla är ju som alla andra man ser på stan... va äre för skillnad?????  bara  för jag  vet henne sko stolek  betder det ju inte att jag kan  säga hennes  namn hur som helst   FYFYFYFYFYFYFYFYFY PÅ MIG

Nu ska jag  gå  ut och sola  och  hoppas på att solen smällter bort mig .... vill bara DÖÖÖÖÖÖ..

Kommentarer
Postat av: Marie

vad roligt att du såg henne!!!

2009-07-22 @ 15:19:03
URL: http://magdansberoende.blogg.se/
Postat av: Annika

vad roligt men skäms inte så ;P

2009-07-24 @ 20:53:21
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback