Hej då igen

jag  har lite separtionsångest från bloggen känner jag ,  Min första  och bästa i
de nånsin   ja jag kan  kalla den  mitt lilla  barn  (haha) okej  det lät fel, men jag älskar skriva  i den hära  och komma  på  ider  (fast ibland  tare bara stopp) Ibland  när jag är deprimerad  brukar jag  skriva  här  då känns det bättre  på en gång. Jag kommer  sakna er lite hoppas ni inte  glömmer  bort mig när jag är borta  jag har fixa en  gästbloggare som ska hålla er uppdaterade   Sen kommer jag  till baka.Sen vill jag bara   säga   att jag inte svara på  alla  komentarer men  ni ska  veta att jag  blir så enormt glad . Nej nu ska jag  sluta  *BE STRONG MARTINA BE STRONG MARTINA *
Hej på ett tag då


ps; kul att du hitta hit Ida :)

Kommentarer
Postat av: annika

Kommer sakna dig Martina du är grym :P

2009-08-07 @ 19:44:32
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback