Bea

Såg  på vakna  med  the vocie  nyss.Då prata  dom om  pernillas roast mest  om petra medes skämt

*Man  har ju läst  om alla  gånger emilio  har slagit dig   finns det nå värre ........varje gång när han  missade*

Bea då  som jag  förstår  jobbar åt nån tidning  hon  jätte  uppröd av detta tyckte det var  HEMSKT. Man såg  på henne  att hon tyckte det var jobbigt. Kanske  är hon ett stort  pernillafan? Eller så äre  att hon känner  igen sig  i pernilla sittvtion på  ett eller annat sett ?.För man ser verkligen att hon blir  ledssen och upprörd.Jag tycker det 
är bra  gjort av Bea  att vissa att hon blev upprörd! Jag ska se  om jag hittar på  det kilppet så håll ut men lovar
inget.

Kommentarer
Postat av: Annika

Sv. är det du som kommenterat min blogg? så läs i kommentarerna.

2009-09-21 @ 21:11:17
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/
Postat av: Annika

hihi tack för den kommentaren :P mår du bra föresten?

2009-09-22 @ 14:45:22
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback