Sno stilen

GUUD VA KUL MED KOMETARE BLIR SÅ HIMMLA GLAD, fick ett önske mål av jossan jag ska göra ett försök

Vardags( från hm ):


             Till det ett par jeans


(från nelly):


Goggo Dress SEK 299, Rut m.fl. - NELLY.COMNouveau Swirl Dress SEK 1499, French Connection - NELLY.COMLibertys Rye Dress SEK 1199, French Connection - NELLY.COM  
jag kan inte tyvär grantera att pernilla skulle använda dom här klädderna  men jag har kikat på hennesblogg  jag tror att jag inte är helt och cyklar  vad tror ni? jag ska göra en bättre *sno stilen*när jag har mer tid lovar då ska vi  även gå in på detaljer ( smycken skor och sånt)

Kommentarer
Postat av: jossan

Tack du Det uppskattas. Ska du ikke fixe med någon design??

2009-05-21 @ 01:46:04
URL: http://josssssan.blogg.se/
Postat av: jossan

Nej ikke allt så en blogg design. Just nu hare du ordinarie design frôn blogg.se. Interessant blogg är de!

2009-05-21 @ 14:05:34
URL: http://josssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback