När frågor får svar

GUD VA KUL MED FRÅGOR!!!


Vilken häftig samling!Har några frågor som jag ställer i dom flesta fan-bloggarna:

1. Hur länge har du gillat personen/bandet/filmen osv?
2. Om du fick vara personen för en dag vad skulle du då göra?
3. Om du fick "låna" en kroppsdel från personen vad skulle detdå vara??

tacksam för svar!

 Svar:

1. jag har gillat pernilla sen jag var 6-7 år nu är jag  snart 15
2.Oj jag skulle prova alla hennes klädder skor smycken
3.Oj villken svår fråga hennes mage tror jag :)

Hoppas du är nöjd med dina svar  och  hoppas  fler har  fråger förslag tips  och åsikiter=)


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack så hemskt mycket för svar!

2009-05-20 @ 18:31:30
Postat av: Annika

HAHA roliga frågor och svar :P

2009-05-20 @ 18:59:59
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback