Intervju 29 mars 2006

Vi grillar Pernilla Wahlgren

Intervju 29 mars 2006


Vi tog ett snack med Pernilla Wahlgren och grillade henne med lite härliga frågor.

Mingel grillade Pernilla Wahlgren med lite smaskiga frågor då vi träffade henne under genrepet av Rampfeber. Vad är det egentligen Pernilla och Roger Moore gjort tillsammans? Drömmer hon verkligen om att bli supermodell och vilken talang är det hon önskar att hon hade? Ta del av svaren inne på Mingel.

Namn: Pernilla Walhgren

Ålder: 38 år

Längd: 156 cm. 3 äpplen hög.

Sysselsättning: Artist

Familj: Barnen Bianca, Oliver, Benjamin och pojkvännen Joachim Lennholm.

På en skala 1 till 5 hur bra sjunger du?

Jag skulle nog säga en 4:a.

Vem tycker du har Sveriges bästa röst?

Jag tycker att Lisa Nillson har den bästa kvinliga rösten och Jan Johanssen den bästa manliga.

Vilken talang skulle du villja ha?

Vore superkul att kunna dansa. Tänk att kunna vara riktigt vass på showdans!

Om du måste välja en dokusåpa att vara med i - Vilken blir det? Jag skulle nog välja Top Model för att det skulle innebära att jag var över 1,70! (Pernilla är 156 cm lång, reds. anm.).

Vem är den mest kända person du har träffat?

När jag var programledare för Söndagsöppet fick jag chansen att träffa och interjuva många kända personer. De mest kända är nog Roger Moore och Lenny Kravitz.

Vem skulle du helst sitta brevid på en lång flygresa till Australien? Jag skulle ta med min bästa vän Susanne. Jag är inte speciellt impad av kändisar. Susanne och jag har så mycket gemensamt och mycket att snacka om.

Café Opera Sturecompaniet

String Spets

Alperna Beachen

Parmiddag Utekväll

Carola Lena PH

Valet mellan Lena PH var lite halvsvårt för Pernilla då de alla tre spelar i samma "liga". Hon kände sig därför "tvingad" att välja dem båda..


Kommentarer
Postat av: Annika

rolig läsning =D jobba på =D I love your blogg =D

2009-05-24 @ 21:59:28
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback