Hallå där:pernilla wahlgren

Hallå där: Pernilla Wahlgren

HALLÅ DÄR Färgar du håret på egen hand?
- Ja, jag sköter mitt hår själv nu och färgar det hemma. Det var något av ett äventyr i början eftersom jag inte hade gjort det på egen hand tidigare. När jag slingade håret sist tog jag däremot hjälp av en kompis.

Trivdes du som brunett?
- Både och, ska jag säga. Jag trivdes bra som brunett men först var det en smärre chock att se sig själv med mörkt hår. Det var många som undrade om jag hade blå linser under min tid som brunett - tydligen fick färgen mina ögon att se blåare ut.

Kan du tänka dig att färga håret brunt igen?
- Ja, det kan jag. När jag färgade håret brunt var jag gravid, så det skulle vara kul att testa mörkt hår igen när jag är tillbaka i min egen kropp. Jag träffade nyligen en fransk frisör som fick se en bild på mig som brunett. Han tyckte jag skulle färga det mörkt igen, och sa att jag ser för snäll och mesig ut i ljust hår.

Du blir nu talesperson för Garniers nya anti-rynk produkt. Hur resonerade du innan du valde att ställa dig bakom hudvårdslinjen?
- Jag har alltid varit noga med att smörja in min hud och har varit det sedan jag var liten. Mamma hade massor av krämer som hon brukade använda sig av, allt från vanlig dagkräm till ögonkrämer, och det var så jag blev intresserad av att vårda min hud. För mig är det viktigt att produkter är snälla mot både huden och miljön. Jag vet att Garnier använder sig av många naturliga ingredienser och därför känner jag mig bekväm i min roll som talesperson för dem.

- Jag minns att mamma hade en nattkräm som luktade hemskt så jag är också noga med att produkterna jag använder ska ha en neutral och god lukt, vilket jag tycker att dessa produkter har.

Namn: Pernilla Wahlgren
Ålder: 40 år
Yrke: Artist
Aktuell: Som spokesperson för Garniers nya anti-rynk kräm UltraLift Pro-X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback