Tatueringing

Nu ska jag lära er hur ni  kan jag  en helt nartulig och billig pernilla tatuering  Du  behöver papper och penna och en sax

1.rita det mönster du vill ha


2 klipp ut i mitten

3.sen re bara att lägga din mall på det stället du vill ha tatueringen och börja sola=)

Sen skickar du in den till mig:)


Svar på lite frågor

Marie
du är jättefin! det har du alltid varit <3

Svar: tack marie:) men du är finnare

annika undra

duhar jätte fint får är det ditt naturliga?

svar : Hur än mycket jag önska att det var mitt men nej det är inte mitt riktiga hår

Helene
Du måste vara as nöjd med dig själv

Svar: Nej jag tycker inte alls om hur jag ser ut  tycker alla är 1000000 gånger snyggare än mig


Puss på er tills vi hörs igen


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för svaret =D

2009-06-29 @ 16:53:06
URL: http://whalgrenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback