Pernilla pose 2

Nu ska  vi kolla  hur man gör  *scen pernilla* iallafall när hon avslutar piccadilly circus låten  jag  tycker den här  posen
Ni behöver  pinne,penna,låssas microfon eller vad som helst att  hålla  i
Om du  vill ha en hel bild äre bara ha benen  ihop  men ena  armen ska  du streka  så  långt  du kan  och forma fingrana som  en pistol  som pekar uppåt.Lägg huvvet  på sne från den där armen blunda  lite  spent,öppna  munnen  som  du sjunger ha mikrofonen  tät intill munnen. Så där  lätt som en  plätt ellerhur?=)




Ska vi ha en liten tävling om vem ska kan göra  snyggast pernilla  posen ? Ni får välja  mellan  dom bilderna  jag har visat med eller  ta en  egen men då får ni  skicka  med den bilden ni  har valt =) jag har inget direkt  pris  men man  får en länk  och den stora  äran . har ni  några  frågor  så  fråga  bara !!

Antar du utmaningen? Maila mig på: [email protected]
Jag utser en vinnare  på  Måndag
lycka  till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback