Hej på er

Hur äre det med er?   med mig äre toppen :)  fast jag saknar ju stockholm  åååh va jag vill  dit   ni som  bor istockholm   jag är så sjukt avvis på  er !!! shoppa  alla affär som i finns sverige  och åka till  fjäderhomarna  och äta  glass SE PERNILLA såklart  och grönan  åååh så  härligt   nej  nu ska  vi sluta  om stockholm    Vad tycker ni  håller min blogg  på att spåra  ur  Förlåt jag ska  bättra mej  men  jag vill ju  uppdatera så mycket så mögligt  men jag vet inte riktigt vad jag ska  skriva  om  bilr  ni  nöjda om jag lägger upp en Bild eller klipp ?  jag  tycker det skulle vara jätte  kul  om vi kunde  testa   ha  komentar fältet som ett  *forum*  är ni  med på det?  så om jag  skriver  nått om   *bruden som visste för lite * Kan  ni  ju  säga typ * den ska jag se 10 juni '  eller *den var skit bra *  eller jag  va ni  känner  fast inget otrevligt  här är vi snälla  mot varandra . men som sagt blir ni nöjda om jag lägger  upp ett klipp eller bara en bild?

Kommentarer
Postat av: Marie

det låter bra :)

2009-06-24 @ 19:20:54
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback