Svaren från frågestunden!

här kommer era svar:

Postat av: Pia

vah betyder pernilla för dej?


svar : Det är så svårt att säga hon betyder så mycket om för mig hon germig energi att kämpa med mina svåreheter

Postat av: annika

hur många gånger har du prutat i dag? haha nej men BLÄ tar en seriös fråga i stället. beskriv ditt möte med Pernilla på fjäderholmarna med 3 ord (du får inte anvnda ordet OTROLIGT) får man veta mera om vad ni pratade om eller är det en hemlis?
vad vill du bli när du blir stor/vuxen?
så dära nu har du några frågor haha


1. jadu om jag ens visste  skulle jag svara på det;)
2.Sagolikt,oförgömligt,mysigt
3.Vad vill du veta mer om det?
4. nånslags underhållare

Postat av: Mikaela

Om du fick ta tre "grejer" från Pernilla, vad skulle det då vara? (allt från utseénde till personlighet)


Hennes mage,hennes skratt,hennes gaderobe 

Postat av: jossi

hur många gånger har du träffat pernilla


oj! mennar du efter scen så kankse  5?

Postat av: Anna

Hej,
1.Vilken är din favvo låt med Pernilla?


Pure Dynamite

Postat av: annika

när fyler du år?

28 augsti



Kom du på din fråga nu ? så  skriv den jag läser ALLA komentarer  och blir alltid  varm inombords när ni skriver

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: annika

kul med svaren :P

2009-07-30 @ 21:41:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback