Piccadilly Circus-outfiten!

Ja ni läsare detta var inte lätt , lovade ju somsagt visa er en "Piccadilly Circus-outfit" Alltså den som pernilla bär i musikvideon PC . Så här kommer mitt tappra försök en ganska slarvig en så ni ska få se en bättre senare!



Här är pernilla från musikvideon jag fokuserade mest på pudelfrissan, sminket, skinnjackan, klackskorna, bältet och smycken.


  (klicka för större bilder)







 
(klicka för större bilder)

Som ni ser satsade jag på den lite rocckiga stilen och det var himmla svårt att få pudelfrissa + att jag inte har likadan lugg eller hårfärg som henne :P men men

Skinnjacka - Vero moda
Linne - JC, längesedan
Örhängen - Kicks
Smycken - Olika
Bälte - Lindex, längesedan
Leggings - Gina Tricot
Skor - Scorett


Hoppas ni blev liite nöjda haha

Kommentarer
Postat av: Annika

skit fint :P mera sånt här och "sno stilen"

2009-07-24 @ 22:02:23
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Marie

bra jobbat! blev jättebra :)

2009-07-25 @ 00:18:27
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback