Va är problemet ??

asså jag måste bara skriva av mig  lite jag blir så  arg fattar inte  riktigt  vad som är  problemet jag kommer säkert få  massa skit för det hära

nåra komentare  från pernillasblogg på mama.nu

Postad av: Ditt namn, 21:19, 17 augusti 2009

Tänk om föräldrar som inte har råd att ta med sina barn till Gröna Lund, kunne få den stora upplevelse att få grats åkband. Pernilla du o dina barn är levande reklamer. Tänk på att beskytta dina barn lite.

Postad av: Ulla S, 19:24, 17 augusti 2009

Så klart att artistchefen ínser att han får MASSOR av reklam genom Pernillas blogg - tänk så många som läser om Pernilla, Theo o Jockes dag där! Värt mer än 100 annonser, så smart av artistchefen att "betala" Pernilla lite grann för den reklamen. Ni som klagar på detta borde inse att vi alla har olika "reklamvärde" i såna sammanhang. Livet ÄR inte rättvist, vad nu rättvist är..... Kul blogg, hälsar Ulla

Postad av: Emilia, 17:49, 17 augusti 2009

Blir så fruktansvärt irriterad!! Gratis åkband till dem som KAN betala för dem!! Menar inget mot dig Pernilla, för hade jag fått erbjudande så hade inte jag heller tackat nej. Men det sticker nog i ögonen hos alla dem som inte har råd att ens gå med ETT barn. Rätt uppfostran anser jag. Skrik och det blir INGET, bete dig rätt och det blir dubbelt roligt :-))



Men hörrni ??  kom igen    visst  livet är bra orättvist... men tänk efter pernilla  jobbar för sin framgång , Pernilla får massa ryckten om sig själv hela tiden * Peter och pernilla är ett par* *martin björk och pernilla wahlgren hetaste paret* och så vidare.Hon kan inte gå på stan  utan små tjejer  s skriker hennes namn stan (specilt i falun), jag undrar jag hur många gånger hon har skrivit autograf under sina lediga dagar. Då är man värd lite gratis  eller?  vem vet hon kanske känner nån som jobbar där Det finns ju sånna  som INTE är kända som får grartis men just för dom inte är kända så vet ni ju inte om det.  Va tycker ni ? Är jag helt störd och inte fattar ? eller har jag  en poäng ?

Jag ska erkänna att  nästa gång jag är på grönan  så  ska jag sitta  längst  bak  i nyckelpigan för att min stora idol  har  suttit där har ingenting  med theo att göra
Lånad bild från mama.nu

hÄr näst? kommer jag skrika i  webb camen *LEAVE PERNILLA ALONE!*  sen lägga upp på youtube???
är jaag nästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback